SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Varför all denna snö?! Jag är less, less, less nu! Men nästa år slipper jag väl kanske klaga på snön, och får istället klaga på lera. Pest eller kolera, men nog fasen föredrar jag skåne och södra sverige över huvud taget framför det här.
Red L en sväng i paddocken idag. Han gick riktigt bra, duktig kille! W verkade mest arg över att jag inte red henne idag. Hon verkade dock tillräckligt laddad av det jag såg i stallet.. Haha.

Hemma vid 20, kom på att jag faktiskt inte hade fått nån mat än, men såklart så fanns det en färdig tallrik till mig kvar. Tack mamma! Men kanske att jag inte bara lider av sömnbrist, utan också av nån sorts mini-alzheimers eller nåt. Snart glömmer jag väl bort att äta helt o hållet.
Har försökt plugga lite under kvällen, men är trött nu så det går åt pipan. Nya tag imorrn! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0