VÅRVÄDER!

Jepp, strålande sol och nga plusgrader - Det börjar (kanske?!) blir vår känns de som, äntligen!
Red W igår, laddad som vanligt, men skötte sig bra.. En lite lugn sväng i skogen sådär efter tävlingshelgen. På kvällen var det föreläsning med "Försprång Mittsvenska" för Johan Fyrberg från SvRF om Idrottspsykologi och ledarskap, han tog bl.a. upp en del om vad som egentligen är en talang, skillnad på resultat/prestation samt självkänsla/självförtroende, och också "teamet kring den aktiva". Riktigt, riktigt bra måste jag säga! :)

Dagen innehåller det vanliga, d.v.s. skola (från 11-15), plugg och stall. Feffe ska komma ut o hjälpa mig att motionera pållarna, så det går förhoppningsvis ganska fort där ute idag. Blir nog en sväng ut i skogen idag också, var ett tag sen L fick komma ut nu. 
Nu ska jag skriva klart mitt första psykologi-PM, hejja hejja liksom...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0