BLÄÄÄ

...För allt plugg! Det är ju totalt amazing att det aldrig kan ta slut, och att det hela tiden kommer nya grejer som helst skulle vara färdiga igår!
Min PA-rapport är definitivt inte i närheten av färdig än, kan visserligen inte påstå att jag var alltför effektiv igår heller, men det är väl å andra sidan varken bättre eller sämre än vanligt.
Regnat har de gjort här också, ser skumt ut även idag och nog skulle jag tro att vi får nga små droppar här under dagen. Om inte annat för att göra mig på lite sämre humör..

Jaja, annars leker livet (?) och allt är frid o fröjd. Hoppade W lite igår på färsta och hon gick väl helt ok, väldans lugn och avslappnad vilket är stort stort plus, men kanske kändes lite matt i sprången vilket inte är ett lika stort plus. Dock helt förståeligt eftersom att hon har fått jobba på ganska bra sista veckorna med mycket trimning.

Nu ska jag kila till bussen minsann! Skolan kallar, och sen blir de hem och fortsätta med lille rapporten, yes yes!
Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Erica

tänk va skönt det kommer att vara om cirka 4 veckor! då slipper vi allt vad plugg heter för ett tag iallafall :)

2009-05-06 @ 11:54:31
URL: http://stardustinthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Johanna

gnällis ;)

2009-05-06 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0