DRÖMMA KAN MAN...

..Om väldigt mycket, och där får det nog stanna oavsett om jag vill eller inte =)
Åkte in en sväng till klubben i förmiddags och kikade på lite 3-årstest. Såg väl sisådär 5 hästar, och det var väl inget att hänga i julgranen direkt. Dock var alla rätt trevliga och stannade på poäng däromkring. Två som stack ut lite extra också, men där var det annat som tyvärr satte stopp för riktigt höga poäng idag.

Lite PA-rapport har jag lyckats skriva också, det går sakta men säkert framåt! Tyvärr mest sakta just nu, men det bör det bli ändring på ganska snart om den ska vara klar innan vi drar ner till Högbo på torsdag! Jösses vad tiden går fort alltså, det var nyss januari och 20 grader kallt, massa tid till studenten och allt kändes solklart. Nu är det tametusan MAJ, 20 grader varmt och studenten närmar sig med stormsteg!! Sen börjar livet på riktigt =D Haha!

Har hunnit med att plåga pållarna lite idag också, mammsen var snäll och fixade allt  på stallet medan jag red L, han gick rätt så bra stundtals.
Sen trimmade jag W en stund också, prinsessan! Hon börjar kännas så himla fin nu, lilla skrutthästen! =)

Kommentarer
Postat av: malin

WOohoo!!!!! bloggandet är igång igen!

2009-05-02 @ 23:23:57
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0