HEJ DÅ GYMNASIETIDEN!

Och det känns så jävla bra! :D Sista böckerna inlämnade idag, mitt tomma skåp är tömt och lite fika med klassen ute o solen. Himla nice måste jag säga, och god tårta gjorde ju inte saken sämre direkt! Nu väntar  knappt 2 veckors semester och uppladdning inför studenten, men känns som att det är en himla massa som ska hinnas med innan dess! På måndag åker jag ner till Östergötland på en liten tripp, hälsar på bästaste Mallan och åker neröver småland för att kika och agera smakråd när hon provrider lite hästar. På tok för länge sen vi träffades nu så det känns nice, nice, nice! Eventuellt ska vi kika på en unghäst som ska lånas ut för försäljning också, men det är väl mer ovisst än sålänge.
Återvänder väl hemåt under veckans andra hälft.. Ingen planering alls har jag (det är väl som vanligt då kanske?), men ALLT ORDNAR SIG som vi säger i norrland ;)
Förutom detta så ska jag hinna med att lära mig dansen till guldtrofén (hur ska det gå till med mina danskunskaper...?), umgås lite med klassen och så lite andra små äventyr utöver det.

Imorrn, eller egentligen senare idag, så ska jag inleda med att rida Helle en sväng på förmiddan. Var ett bra tag sen nu så det kan ju bli spännande... Den som (över)lever får se!
Sen ska jag väl ta mig an mina monster också, longerade båda en stund idag och dom skötte sig. Imorrn blir de väl antingen samma sak eller nån lugn tur ut i skoooooogen. Tur att isbjörnarna har gått i idé nu iaf så att man vågar vistas ute :):)
Förhoppningsvis så stämmer prognoserna så att de blir soligt o fint imorrn också, lite bränna skulle inte skada!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: måsse

helle är en rar kille. ibland...

2009-05-30 @ 00:40:16
Postat av: malin

woohooo!!!! ska bli så sjukt kul att du kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sjukt avis på att du redan slutat skolan bara, ev måste jag ju smita iväg på nån liten lektion medan du är här men ska försöka undvika det, hahaha!

hoppas du överlever helle!

2009-05-30 @ 10:30:40
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0