MEN TJA!

Måsse din galning, det är plågeri att blogga den här tiden på dygnet! =P Dock så lovade jag ju att skriva nga snälla ord om den här personen tidigare idag, i ett snabbt ögonblick..
Så vem är allas vår Måsse? Hmm.. Frågan är snarare vart vi ska börja! Måsse (Till finare högtider Emma Onkamo) är typ tokig, galen och rätt så underbar. Utan Måsse ingen Håppan, okej?
Till hösten när jag troligtvis lämnar Norrland så har min mamma lovat att adoptera Måsse, och det är ju inte att säga lite. Å andra sidan så är min plan att plocka med mig tjejen neröver, det vore helt klart det allra bästa. Så nu vet ni! Annars har hon ett ganska (väldigt..) vasst humör, kan innebära vissa problem ibland, men snart växer hon nog upp och blir lika klok som mig och då blir det ju bättre än bäst såklart. =)

Nu vet ni typ allt som är värt att veta om Måsse, sådeså! Troligtvis har jag glömt nåt, men det skyller jag på klockan. För er som undrar hur det går med fyrbeningarna så går det bra. W gjorde en felfri 130-runda i helgen och även en superrunda i 120 där hon för första gången fick gå i avd. A. Framöver ser det lugnt ut, nästa tävling blir troligen 13/6 i Östersund.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: måsse

HAHAHAHAHA, DEGEN DÅ!

2009-05-27 @ 08:27:40
Postat av: malin

hahahahahahahaha!

2009-05-27 @ 13:58:12
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: annica

vart ska du i höst? :)

2009-05-27 @ 18:51:16
Postat av: malin

åh, vilken ära att då ärva dina KL-grejer:P det tackar jag för;)

2009-05-27 @ 23:13:16
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0