OCH SÅ VAR LEDIGHETEN SLUT

Men det känns för en gångs skull som att ledigheten har varit lång! Har hunnit med en del skrivande på PA-rapporten, även om det kanske har blivit mindre än vad de borde.. Menmen, bättre än inget!
Dagen har spenderats framför datorn 10-16, med en paus på typ1 minut för att hämta ett äpple. Really nöjd måste jag säga, sen att det inte blev alltför mycket gjort på alla dessa timmar är lite värre.
Att jag sen har haft sjukt ont i halsen hela dan är definitivt värst av allt, jag har inte tid att bli sjuk!!

Hästarna blev plågade även idag, strålande tider. Trimmade L en stund och han gick riktigt bra. W fick gå nga varv på travbanan och hon var sjukt fjantig som vanligt, att hon aldrig lär sig! Måste vara oerhört korkade djur ändå... Tur att vi gillar henne för den hon är.. =)

Imorrn blir det back to plugger igen, känner mig himla peppad för en tre dagar lång skolvecka innan jag far en bit söderut. Nej, inte direkt. Har äckligt mycket att göra innan dess och det är icke bra. Men det löser sig som allt annat.
Snart vidare mot sängen, nga timmar sömn väntar!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0