SOMMAR

Nu har det verkligen gått och blivit sommar! Helt sjukt varmt ute, runt 25 grader alla gånger och stekande sol... Igår tror jag inte att jag gjorde så himla mycket.. Eller, på förmiddan var jag och red Helle åt Onkamos, sen blev de slapptid hemma en stund och på eftermiddan/kvällen var jag på stallet och fixade iordning åt mina hästar. Linade W en stund och det gick braaa =)
Resten av kvällen tillbringades framför tv/dator, slappt, slappt, slappt! Men så får det vara ibland, fick ju lite roliga telefonsamtal där ett tag iaf.. Haha, alla var inte lika lugna som mig om vi säger det så ;)

Dagen har jag tillbringat först på stallet o sen hemma. Fixade klart sommarhagen åt hästarna tillsammans med mamma, Barbro och Anette. Skönt att det är klart!
Nu har jag typ försökt vara ute en stund, vore inte fel att bättra på brännan en del om vi säger de så.. Det går dock sådär, jag blir nog mer röd än brun. Kollade på Elitloppsuttagningarna också, snart är de finaltime! Woho! Sen blir det en sväng till ica ikväll mellan 18-21.15... Inventering på schemat, jag ska nog överleva det också.

Imorrn drar jag ner till Östergötland med lille tåget till världens bästa Mallan! Ska bli sjuuuuuuuuuuukt nice, verkar bli kvar där typ hela veckan nästan, återkommer väl torsdag eller fredag kanske. Den som lever får se! =)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: malin

woohooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!du anar inte hur mycket jag ser fram emot att du kommer:D:D:D

2009-05-31 @ 23:29:25
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0