Valborg

...Var det igår ja! Inledde eftermiddagen med att rida W en sväng, hon gick bra, goodie! Sen blev det lite tråk hemma nga timmar innan Fanny och Erica hämtade upp mig strax innan 00-tiden för vidare fart in till staden =) Lite sen planering betyder dåligt med förfest, men det är sånt man får ta och roligt hade vi ändå. Tog visserligen en timme i kö innan vi kom in, men mycket folk är = very nice, Me like! Lugna gatan fick det bli för mig som hade bestämt mig för att kliva upp tidigt idag och skriva PA-rapporten som ska lämnas in nästa vecka, så när jag kom hem sisådär vid halv fyratiden imorse så blev det raka vägen i säng o sen nga timmars sömn innan jag klev upp halv tio igen.

Dagen har spenderats med rapporthelvetet, inte direkt me like på den! Jag har skrivit lite men har sååå mycket mer än hälften kvar vilket känns ganska så tröstlöst. Jaja, det ordnar sig.
En sväng på stallet har jag hunnit med också, ska dit efter maten o rida L är tanken.

Lite uppdaterade även idag nudå, håll till godo liksom!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: klara

stackare..lider med dig över rapporten! inte roligt att göra den på lediga dagar!

2009-05-01 @ 22:10:29
URL: http://klark.blogg.se/
Postat av: Fanny

Duktigt av dig att kliva upp så tidigt ändå :P

2009-05-04 @ 11:27:52
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0