YES! :D

Fick antagningsbeskeden till Flyinges KY- Unghästutbildning idag! Positivt o bra var det, och ännu roligare är att både Lisa och Cicci också är antagna! :D Kan ju alltså bli hur bra som helst, så nu får de närmaste månaderna utvisa om vi hamnar där nere eller inte! Alla lär tacka ja till en början iaf, 98 % säkert att jag flyttar ner ett år iaf känns de som! =)

NU ska ni får veta vem Mallan är. Jag kan ju inte berätta om Måsse varje dag liksom, och Mallan är faktiskt lika viktig ;D Dessutom var hon fräck o gjorde världens beskrivning om mig i sin blogg, så nu ska vi ge igen!
Malin "Mallan" Petersson är min tvillingsjäl. Okej, jag trodde inte på sånt innan. Men nu är det bara att inse sanningen. Säg vad vi inte tycker exakt likadant om? Mallan har svaret. Grålle. Men Grålle är ju faktiskt bara en häst och sånt kan man bortse ifrån ibland! Mallan är rolig, klok (tänk den dag jag blir lika klok som dig!), begåvad och cool. Dessutom älskar hon Polluxpåsar vilket är ganska fascinerande. Fast, hon glömde nog bara bort att hon var 18 år och inte 10 när det inträffade ;)
Mallan bor i södra sverige, och sånt gillar vi. Själv hatar hon norrland (det är förståeligt), men ändå har hon varit här o hälsat på i kylan vilket vi tackar för. Mallan har lite udda färg på nga av sina hästar också, det är nog faktiskt en till sak som vi tycker olika om. Sportkor kan jag ta, men vad kallar man prickiga hästar? Lilla Gubben?
Annars finns inget negativt att säga om Mallan, jag får inte ens ihop nån lista! Blir till att ge igen imorrn.
För den som är intresserad så lär jag åka neröver o hälsa på nästa vecka, intresseklubben antecknar.

Nu blir de sängen, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis =) Ja sportkor sa man inte prata illa om, har ju själv ägt 2 stycken ;)

2009-05-28 @ 08:44:20
URL: http://halllon.blogspot.com
Postat av: måsse

usch, man ska inte ha prickiga hästar!

2009-05-28 @ 09:12:45
Postat av: malin

hahahaha, du borde nästan bli krönikör eller nåt! kärlek till dig linn!

2009-05-28 @ 13:59:25
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: sara

Hejsan! Läste att du sökt till KY unghästutbildningen och kom in, grattis! Jag har ett år kvar på gymnasiet å tänkte söka till den direkt efter. Men måste bara fråga hur antagningen gick till och om det var svårt att komma in? hur bedömmer de osv?

Hälsningar Sara

2009-07-02 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0