HELG

Det är förkylt här... Var bara hemma igårkväll också och försökte repa mig lite, men det verkar ha gått åt skogen och idag mår jag ännu sämre igen.. :/ Skitsegt, jag har inte tid att vara sjuk!
Moa hjälpte mig att klippa W igår, så nu är hon fin inför BT! Tack för hjälpen gumman! <3
Mindre bra var att L lyckades hamna i fel hage igår vilket resulterade i nga mindre sår men också en rätt rejäl svullnad på insidan av ett framben precis ovanför kotan.. Förhoppningsvis varken senan eller griffelbenet som tagit stryk, utan bara en rejäl smäll.. Vi avvaktar och ser. Hon är i alla fall varken halt eller trycköm, och svullnaden gick ner en del ganska fort igår.
Red W en sväng på eftermiddan också, bort mot Flyinge och en sväng längs ån där bara. Pigg o glad! Idag ska vi nog trimma lite uppe i nåt ridhus som kan tänkas vara ledigt, eller också blir det en till sväng ute. Den som lever får se, skittrist väder ute så man känner sig inte så manad...

Imorrn börjar kanske årets roligaste vecka :D Breeders Trophy sätter fart på tisdag och sen är det full rulle fram till söndag! =) Kan inte räkna till hur många kompisar som kommer ner under veckan, Malin och ev. Linn kommer bo här hos mig och sen kommer det massa fler :D Så himla roligt att träffa underbaringarna igen! Dessutom kommer mamma ner på onsdag, läääääääääääängtar! <3
Utanpå allt detta så har jag morgon- och lunchstallstjänst hela veckan, och sen kommer jag tävla på torsdag och fredag. Sist men inte minst så ska det väl hinnas med en, ett par eller kanske nga stycken grymma fester också! :D

Ujuj vilken vecka det kommer bli, bara att peppa och se till att bli frisk!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: malin

du glömde nämna att du tävlar söndagen också för både W och L ska till final;)

2009-10-11 @ 18:14:10
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0