VECKAN SOM GÅTT

Har varit en väldigt blandad vecka, mestadels har den varit bra och allt har flutit på så bra det kan under omständigheterna (som i stort sett innebär ett väldigt stressigt men ROLIGT schema), men jag har lyckats starta lite dumma tankar att fundera på.. Blir dock inga större förändringar före nästa säsong iaf..

Hästarna på skolan har skött sig bra. Scherzo var jätteduktig på hopplektionen i måndags, och har även resten av veckan gått riktigt bra även om han tyckte att dressyren för Susanne var extremt jobbig igår.. :) 3,5-åringen "Kalle" har varit supersnäll hela veckan och nu har vu både galopperat och travat över bommar. Duktig kille!
"Cashie" är även hon en liten ängel, idag har vi hängt lite på henne för första gången och hon verkade mest tycka att vi var korkade.. ;D

Wepzan går också bra, trimmade henne i Crafoord i onsdags och hon var verkligen superfin! =) I tisdags var vi på galoppbanan och var väl inte riktigt lika sams. Det slutade med att hon fick springa av sig lite. Det gick minst sagt fort.. Väldigt nöjd W efteråt iaf, hon behöver få sträcka ut ibland prinsessan. :) Igår hoppade vi för Jens, det gick jättebra och jag hittade verkligen känslan som jag brukar kunna få på tävling när jag bara har henne i jämvikt och kan galoppera runt vilken bana som helst utan att i princip ens behöva ta en förhållning. Jens satt också upp nga minuter och galopperade runt lite samt hoppade nga mindre skutt, jätteroligt att se!
För övrigt så har jag gått och blivit riktigt förkyld.. Inte kul nånstans och har under veckan börjat med världens febertopp en natt för att sedan övergå till en fantastiskt irriterande rethosta och halsont.. Bättre kunde det varit..!
Nu: Natti!


Kommentarer
Postat av: malin

de där dumma tankarna hoppas jag inte är allt för dumma! hitta inte på nåt dumt! Du är bäst bara så du vet!

2009-10-09 @ 23:46:28
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan! hoppas du trivs nere i skåneland ;) Hur går det med rödmärren då? =)

Kram

2009-10-11 @ 06:07:18
URL: http://linaholmbom.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0