TISDAG

Sara, här kommer en uppdatering från idag ;) Inte så mycket att skriva om visserligen, vi har haft en riktigt slapp dag, superskönt.. Det gäller att passa på nu innan det hårda livet drar igång när första halvan går iväg på LIA vecka 40. Hade först hästföretagande imorse mellan 8.30-10, riktigt nyttig kurs att ha med sig i bagaget.
Sen hade vi ett superlångt hål enda fram till kl 16 när vi hade tömkörning med Bosse igen, jisses vad han är bra! Man får en helt annan syn på tömkörning nu.. Det är både roligt och såklart fruktansvärt nyttigt. Idag var det Estelle som jag och Anna plågade en stund och hon var duktig. :)

Mina hästar har fått vila idag.. Idol började ju och det är ett klart måste att följa ;D Pinsamt värre för många, men huvudsaken är ju att vi i soffan hade roligt ;D

Imorrn har jag bara ridning mellan 9.30-10.30! Roadwork står på schemat, slappt o skönt. Sen har vi eget arbete på "Hästens vård & skötsel", så vi slutar tidigt och jag tänker vara überduktig och rida båda pållarna. En längre power nap borde jag också hinna med, idag blev den hela 1 timme och 20min lång!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Taaack :D

2009-09-09 @ 11:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0