UPDATE, IGEN!

Har fått önskemål om att blogga oftare.. Typ varje dag hette det visst! :O Ett tappert försök kan jag väl komma med iaf.. =)
Vaknade halv 6 imorse.. Superpigg! Kan kanske ha berott på att jag gick o la mig strax efter 22 igårkväll, mycket duktigt =) Ut o fodrade hästarna då som var hungriga som vanligt, och sen in o la mig igen. Sov fram till 07.45, sen blev de lite frukost och så upp till skolan. Först hade vi teori inridning, och sedan demo inridning när unghäststipendieaterna visade lite inridning på en riktigt snygg 2,5-årig hingst.
Lunch blev det sedan för både oss och våra hästar här hemma innan vi hade ridning kl 13 för Astrid. Hästbyte inom gruppen idag, superroligt och supernyttigt! =) Jag red både Quinteros och Umberto en stund var. Helt olika hästar både från Estelle och motför varandra.

Klockan 16 var det dax för träning med privathästarna för Jens. Hoppade en jättelång serie längs med hela medellinjen. W kändes väl okej, varken mer eller mindre... Det känns verkligen inte helt bra i hennes hoppning just nu, har väl egentligen inte känts riktigt bra efter sommarvilan.. Eller hon var riktigt fin på träning efter näsets tävlingar fram till Flyinges tävlingar när hon fick sin hovböld, och efter det har det känts mer eller mindre skit rent ut sagt! Kan inte sätta fingret på vad som inte stämmer, men det är ju inget vidare såhär 3 veckor innan BT..... Förhoppningsvis hittar ET en tid till henne innan dess, och så ska hon ju gå nga täta starter från o med nu på söndag och en vecka framåt, så får vi helt enkelt se vart hon ligger efter det.

Nog ältat för idag! Imorrn blir det först företagande mellan 8.30-10, och sedan tömkörning mellan 15-16. Sen ska vi väl försöka hinna fixa hästarna här hemma däremellan för kl 18 är det föreläsning med Jens =))
Natti!


Kommentarer
Postat av: Kristin

varje dag var de ja;)

2009-09-24 @ 23:44:31
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/
Postat av: Ted

Du hallå, hur går det med varjedags bloggandet..? :P

2009-09-28 @ 23:32:06
Postat av: Christoffer

Jag vet inte hur många gånger jag har läst detta inlägg..:D!

2009-10-02 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0