VECKAN

Dåligt med uppdateringar var det här, jag vet.. Men det är full rulle här nere, förra veckan ringde klockan mellan 05.20 och 06.00, och det tidigaste jag återkom till sängen på kvällarna var vid 23-tiden. Inte sådär överdriver hälsosamt kanske, men jag gillar't och klagar definitivt inte. =)
Allt gick annars bra bra under veckan, det hände väl inget utmärkande alls på skolan när jag tänker efter. En dag hade vi tömkörning med Bo Jenå, sjukt nyttigt och det ska bli SÅ roligt att få tömköra med hans hjälp regelbundet. Vi red dressyr för Karin en dag också och det är så himla roligt att träna lite dressyr för tränare igen, inser att jag verkligen har saknat det! Den här veckan är det dressyr för Susanne tror jag minsann. På fredagen hoppade vi för Astrid och det gick rätt så bra det med =)

I lördags var det full rulle här på Gustafslund, inflyttningsfest stog på schemat och det var ruskigt roligt med rätt mkt folk och framförallt mycket bra och roligt folk =D Gick rätt så vilt till där ett tag och vi avslutade väl festandet vid 05-tiden och sen blev det ett par timmars sömn innan vi klev upp vid 8 och drog upp lite folk. =) Segade på under dan och sen for grabbsen hem vid halv 3 och vi fixade stallet o sådära. Om 2 veckor är det dax för partaj igen, grrrrr vad bra det kommer bli! =D

Igårkväll när vi hade piggnat till lite så red jag, Moa och Anna upp till Flyinge och trimmade lite i ett av ridhusen. W kändes grymt fin när hon haft lite stofasoner, gräsligt fin är hon min prinsessa! Väldigt reglerbar "åt alla håll", känns riktigt bra =) Kanske ska göra som Elin och göra en liten veckoplanering? ;D
Lite eventuellt så kanske det kan se ut såhär:

Måndag: Gymnastikhoppning

Tisdag: Skritt/uteritt

Onsdag: Lättare markarbete

Torsdag: Hoppträning för Jens

Fredag: Skritt

Lördag: Galoppjobb på galoppbanan?

Söndag: Vila/skritt

NU blir det upp till skolan och hoppa Estelle.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: malin

sjukt nice!

2009-09-07 @ 21:21:56
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0