andra april

Om en vecka är jag i Skåne igen. Ska jag vara helt ärlig så känns det bara väääääldigt jobbigt.. Fast blir roligt att få träffa alla igen såklart, men stressen är ingenting jag saknar direkt.. Menmen, nu är det bara 7 veckor kvar och det ska bli 7 kanonveckor med alla underbara människor! =))

Igår var det hoppning i Kumla som gällde. Fuxen hängde med och hoppade först en lägre runda och sedan en lite högre runda på ungefär 110-nivå. Riktigt, riktigt bra var hon! Ännu en gång, fina fuxen!! =)
Resten av dagen blev det lite fix i stallet, uteritt på Wepzan tillsammans med Karin och Luna, och sedan lite fix inför idag när det var dax för hingstvisning i Enköping, dit också Wepzan fick följa med för att vara med på en clinic tillsammans med Elin. =)
Lång heldag blev det, upp innan kl 6 och hemma vid 18. Wepzan skötte sig alldeles strålande, och det gjorde såklart världens bästa pilot också! =)

Bästaste Elin med världens finaste W =)

Väl hemma var det dax att visa lite hästar. Bl.a. Fuxen visades idag, hon var jättetrött och lite grinig, säkerligen träningsvärk efter igår. Men det gick ändå ok även om hon inte hoppade så bra. =)
Nu ska jag snart sova.. Är sjukt trött!
Natti =)

Kommentarer
Postat av: malin

woohoo, en bild!

2010-04-03 @ 16:50:17
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0