artonde april

Anna bakade scones till oss imorse. Mycket uppskattat Annisen, du lyckades bra! =) Perfekt med frukost på bordet när jag kom in från stallet vid halv 10 och hade mockat o fixat lite.
Sedan blev det en sväng till Flyinge för att trimma Colorado lite. Han kändes kanonfin, riktigt roligt!! Märks redan stor skillnad och han blir hela tiden mer och mer som jag vill ha honom.
Hemma vid 12, en snabbdusch och sedan ut o fodra. In och slappade lite sedan innan jag, Eve och Jenny gick ut för att fixa till hästarna och fotografera lite! Jag struntade i W som inte är speciellt fotovänlig, och fixade iordning Fuxen istället.. Eve och Jenny lyckades alldeles strålande och fick till en hel del riktigt fina bilder på lillprinsessan!




Direkt när vi var klara så stack jag och Eve ut till galoppbanan på dom andra odjuren. Wepzan var ovanligt lugn för att vara på galoppbanan men tyckte det var himla roligt iaf. Fin tjej de där!
Mer än såhär blir det inte idag, fuxen fick vila när klockan skenade iväg.... Imorrn börjar jag kl 14, har bara hoppning för Jens på hela dagen! Betyder dock att jag tänkte hinna rida och fixa hemma innan dess, sen har jag en hel hög med plugg som måste fixas också.. Grattis till mig!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0