elfte augusti

Inne efter en lång men rolig dag ute i stallet, precis som det ska vara med andra ord! I förmiddags började jag packa lite inför helgens tävlingar, tvättade lite och fixade med lite allt möjligt medan Elin red en hög hästar :)
På eftermiddagen har jag hoppat 3-årshingstarna Sammi, Eljest och Starlight. Alla var verkligen superduktiga, hur grymma som helst helt enkelt!! :):)
Jag är verkligen otroligt glad och tacksam över att få chansen att rida alla dessa fina hästar som jag får göra här, och över all hjälp jag får med ridningen. Känns redan som att jag utvecklats ytterligare nåt snäpp, medan det såklart också finns alldels för mycket att fortfarande förbättra..!

Bästaste Elin som kämpar på med att lära mig lite vett och etikett! :)


Har även hunnit med att hoppa Fuxen lite på kvällen, hon är himla duktig nu men jag lyckades sträcka till min ljumske och fick avbryta det hela, lite rehab på det så blir allt bra igen. :)
Imorrn kväll drar vi till Tierp där det vankas nationella tävlingar. Med oss har vi Talinsky, Erwin, Dockan, Babette och Wepzan. Som det ser ut nu ska Elin hoppade W åt mig åtminstone på fredag, kommer bli kalasbra!

Nu måste jag sova! :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att det går så bra där nere! =)

Men kan du inte skriva om hoppövningar och så som ni gör så att man får lite tips när man har idétorka ;D

/Lina

2010-08-12 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0