femte augusti

Idag är det nytt rekord i att blogga tidigt..! Klockan är inte ens 18, och vi är både inne från stallet, har fikat och nu tog jag direkt tag i det här. Fantastiskt! :) Lugn dag idag, passade fint eftersom att flera av oss har varit ganska trötta.. Hannah och Karin var ute igår och såg lagomt pigga ut imorse, själv var jag rätt pigg imorse men blev störttrött av olika anledningar efter lunch..

I förmiddags red jag en av de äldre hästarna + Wepzan på gärdet här utanför, så himla nyttigt att rida på så stor yta, utan att ha en endaste möjlighet att följa någon ridhusvägg! Wepzan kändes faktiskt riktigt fin, så det känns bra. Nu blir det uppladdning inför tävlingarna i Tierp nästa helg med kvalitetstimmar utomhus och ett par pass med lite hoppning, tagga tagga!

Efter lunch hoppade jag Fuxen tillsammans med Hannah som hoppade sin Lucy, dom skötte sig bra båda två. :) Sen har vi bara nattat hästarna, fodrat o sådära, och plötsligt var vi klara såhär tidigt! :)
Nu blir det pepp inför imorrn när det är betydligt mer att göra, kommer bli fint de!
Tjingeling!


Hanna och Lucy i Hammarö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0