fjärde augusti

Livet rullar på ganska som vanligt! :) Jag rider, äter, pysslar i stallet, rider lite till, äter lite till, pysslar lite till och sen sover jag lite när det behövs! :) Idag hade jag sovmorgon, var påväg upp vid 8 men insåg att jag hade en tryckande huvudvärk som fick innebära fullföljande av sovmorgon. Ganska nöjd att jag lyckades tvinga mig kvar inomhus tills efter lunch faktiskt!
Wepzan har haft nga lugna dagar efter Hammarö, med mysiga kvalitetstimmar ute på grusvägarna och i hagen. :) Fuxen har varit piggelin efter vilan hon fick när vi var iväg, Hannah red henne åt mig igår och det såg superbra ut. Extra kul att Hannah tyckte det blivit stor skillnad sen sist hon red henne, så nånting kanske blir lite rätt för mig ibland iaf.. :)
Småpojkarna hoppade lite igår, superduktiga! Kan inte säga tillräckligt många gånger hur fina dom är! :')

Imorrn blir det mer kvalitetstid med W, en prinsessa ska behandlas som en prinsessa bör behandlas... Dvs mycket kärlek, annars blir hon lätt grinig, och det är inte så kul! ;)


För övrigt så är Fuxen till salu om rätt ryttare dyker upp. :)

Blir en grym liten häst i rätt händer! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

Hon ser så kramgo ut på bilden Wepsy! ;D

Inte kan du väl säja din lilla Fuxgalning! Jag tror inte det är så många som kan rida henne bättre än du ;)

2010-08-05 @ 09:58:26
URL: http://skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0