sjunde augusti

Jag är tröööööött! Vi passade på att gå ut igår, blev en lång natt och väldigt lite sömn innan det var dax att kliva upp idag igen vid 7.. :) Himla roligt hade vi iaf, och det är ju huvudsaken!
Igår var det dessutom full rulle i stallet hela dagen. Jag började förmiddagen med att trimma fina 3-årshingsten Stalypsos Son, det gör man alltid med ett leende på läpparna! :):) Sedan hoppade jag W lite, hon kändes helt ok, men jag känner ändå att det är något som inte riktigt stämmer även om jag har svårt att sätta fingret på vad. Troligen sitter det väl i min ridning, så nästa vecka får Elin sitta upp och känna på henne nån dag för o se vad jag ska ändra på.
Efter lunch trimmade jag 3-årshingsten Northern Eljest, lika roligt som vanligt det med! Avslutade dagen i sadeln med att trimma en 4-åring lite ute på gärdet innan jag och Elin spurtade ett par timmar med fodring, nattning av hästar m.m. :)
Förutom allt detta igår så lyckades jag först vakna med ett ögonlock som var 5 gånger så stort som normalt, fick in en geting under tröjan och blev såklart stucken så att det sjöng om det och tappade bort min mobil som jag inte hittade igen föränn idag efter lunch..!

Idag har vi nog varit segare än någonsin tror jag, efter frukost sov vi en dryg timme till innan jag, Hannah och Karin skrittade ut en sväng. Sen blev det långlunch, och därefter nattning av hästarna och lite fodring. Inne redan till 17-tiden, och sen har det varit slappkväll utöver det vanliga! ;)

Nu blir det snart sängen. Elin ska göra Örebro osäkert idag igen, men det pallar inte en annan trött tjej! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0