trettioförsta augusti

Trots att jag tycker att jag har varit ganska så duktig med att blogga på sistone, så klagar min kära vän Terran på att jag bloggar för sällan för att hon ska kunna ha koll på mitt liv. :) Jag ska inte säga nåt, för hon är då väldigt mycket bättre än mig på att blogga för tillfället!
Livet rullar på här i Örebro, jag har det precis lika bra som vanligt, förutom att min förkylning vägrar ge med sig. Den blir varken bättre eller sämre, hur segt som helst.
Igår passade jag på att fylla år, firades med tårta, 3kg godis och världens sötaste låtsaskyckling av bästaste Elin och Claudia! Puss på er!! :)
Trimmade igår bl.a. 3-årshingstarna Sputnik och Sammi som båda var små stjärnor :)

Idag har jag tagit det lugnt, dax att försöka bli lite friskare känns det som.. Kört nga gånger fram o tillbaka till Eklunda när Elin tränat ett par hästar, fixat lite i stallet och levererat hästar när Elins veterinär "Snygg-John" var här och gjorde en check. Det sistnämna gick alldeles utmärkt tills det att jag skulle hålla ett bakben på en häst som skulle behandlas, den hade helt andra åsikter och jag fick mig helt sonika en flygtur i stallgången och landade på framförallt mina armbågar - Som nu dunkar ganska så rejält....... Lite lätt mörbultade, ja tack! Men det som inte dödar härdar, dock kommer nog ha fina blå armbågar ett tag framöver. :)

Nu ska jag kila vidare, dax att sova om jag ska vara lite alert imorrn!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0