Femte december

Har haft en rätt fin söndag. Börjar äntligen hitta lite motivation igen, så himla skönt. Jagade upp Elin imorse, hon var efter gårdagens fylla fortfarande full - Och väldigt mycket mer pratglad än vanliga mornar.. ;)
Efter frukosten klippte jag en häst medan Elin red en häst, sedan lunchfodrade vi innan Linnea kom som köpt Jaloubet. Medan hon red honom så red jag W. Hon har fått galoppera nästan 5 minuter idag, lycka!
Sedan blev lite lite lunch innan vi gick ut och em-fodrade. Åkte sedan upp till Querida och Galax som just nu bor i grannstallet tillsammans med Moa som kom och höll oss sällskap en sväng. Träffade min garanterat nya bästis, helt galen kisse!



Gick runt med min nya vän på ryggen i säkert 10min innan den behagade kliva ner på marken..

När vi kom tillbaka började jag med att trimma Eljest lite, kändes superfin idag - Märks att han precis som dom andra börjar bli mycket starkare i kroppen :)
Sedan har vi haft visning på ett par hästar nu på kvällen, kom in vid 21 och då hade Elin fått tokfnatt och trimmade Kungen lite sådär på kvällskvisten!

Nu kollar jag på Beck, funderar dock på att sova istället, är riktigt laddad för kommande vecka! :)
Natti

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, bor Moa också uppe i lilla stallet alltså? nae skoja bara, jag fattade vad du menade men det blev lite syftningsfel i den där meningen, hihi

2010-12-06 @ 08:22:25
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0