Finaste 3-åringarna

Sitter i soffan nu med Elin och Moa. Elin kom av någon anledning fram till att det var dags för lite tequilarace idag, men fick inte medhåll från varken mig eller Moa så hon kör helt enkelt själv! ;) På 35 minuter har hon hunnit med fyra sexor tequila och därtill ett par glas rödvin. Än är inte kvällen slut, heja Elin! ;)

Elin och Moa..Klart bästa!

Har annars hunnit med en del vettigt idag. Hade kunder i förmiddags, åt därefter sammanslagen frukost och lunch (extremt tidssparande vill jag lova!) för att sedan luncha hästar och därefter jogga W som var väldigt lugn och beskedlig. :) Har idag utökat våran igångridning med intervall på 2*5 minuter. Det går sakta men säkert framåt :)
Därefter em-fodrade vi och passade på att ta en macka medans hästarna käkade, för att sedan göra ett ryck med lite ridning. Jag trimmade lite på Querida och Galax, så satans fina dom är båda två! :) Är sjukt taggad för att ta tag i dom ordentligt så att det blir lite ordning och reda för tävling framåt våren :)

Nu ska jag sova, gissar att det blir en hård kamp att få liv i Elin imorrnbitti... ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0