Finlördag

Har haft en ganska så fin lördag måste jag säga! :) Även om jag om möjligt var trött imorse, så var jag garanterat piggare än Moa som ändå dök upp glad i hågen strax efter 7, duktigt efter gårdagen!
Under förmiddagen packade vi först ur lastbilen innan vi hann trimma en häst var. Jag red lite på Eljest som kändes jättefin! Sedan var det lunchtime, och nu på eftermiddan har jag först ridit Querida som fick ta sina första språng under ryttare idag, den kommer kunna hoppa...! Därefter fick Galax hoppa lite, han har bara hoppat ett par gånger och det var rätt länge sen sist, men det märks hur mycket starkare han har blivit! :) Hoppade bl.a. ett litet räcke i trav och sedan vidare 3 galoppsprång till räcke/oxer. Han var helt grym! Fina "små" hästar! ;)

Vi var inne vid 19, tog tidig kväll och har sedan dess bara suttit här och slappat :) Nu ska jag snart sova, är ganska så trött..:)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0