Finmåndag!

Inleder med en fin kommentar jag fick på gårdagens inlägg.
"Postat av: Stoffe
Jag tycker inte om dig.

Din dröm min verklighet är ett skämt att säga. Vadå du kanske ligger med Peter Eriksson och Roffe B är det nåt att vara stolt över? Idioti. Du är en jävla medelmåtta som ungefär 100 miljoner andra ryttare här i världen."

Svar:
Men jag tycker om dig, du har humor! Tack för att du gjorde min dag, som vi skrattat här i soffan! :)

Har haft en alldeles utmärkt start på veckan! Galet motiverad, började mitt nya liv förra veckan som bara innehåller det enkla att jag ska bli en bättre människa, lätt o smidigt! ;)
I förmiddags red jag först lite på Conquest, han har vilat nga veckor men var snäll som vanligt. Sedan linade jag och Moa vars en 3-årshingst på lägdan, dom var snälla och lugna idag. Därefter blev det lunchning och hagbyten som vanligt, innan vi gick in och käkade lite.

Efter lunch började jag, Elin och Moa med att ta ut hingstarna Ior, Nemo och Kungen på gärdet. Mys! Vi satte upp Elin på rätt häst, hon fick hålla lite i manen några gånger när det bar av ;)
Sedan trimhoppade jag lite på Telles, hon var fin! Man får hålla i sig när hon skjuter till! :) Sjukt häftig helt enkelt.
Avslutade kvällen med att borsta lite hästar, mys!
Nu ska jag sova, om inte Roffe dyker upp förstås... ;)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra Jacobsson

HAHAHA, vilken rolig kommentar! Vilket lyx, ligger med såna hingstar som Peter och Roffe ;)

2010-12-27 @ 22:58:58
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sara

You go girl!

Och du är grym! :)

2010-12-27 @ 23:03:03
URL: http://saraarosenqvist.blogg.se/
Postat av: jessica

hahah fyfan viklen sjuk kommentar!

2010-12-27 @ 23:52:17
Postat av: Jenny

Vilken bransch vi är i! Elaka kommentarer och skitsnack, denna var ju dock så sjuk att den bara kan ses som humor! Keep up the good work!

2010-12-28 @ 17:06:33
Postat av: Ingela

Hahahahaha men Linn det visste jag inte om dig! XD Men finns det inte lite yngre förmågor än de uppräknade att hoppa i säng med isf?! =P

2010-12-28 @ 20:27:40
Postat av: Kärin

HAHAHAHAHAHAHA!

2010-12-30 @ 14:11:11
Postat av: anna

Haha vem har inte gjort det

2011-01-03 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0