Kort blogg med mindre bildbomb

Kan börja med att svara på en fråga som jag uppenbarligen glömt, Sabinas fina lilla hingst Ligist är 11 år tror jag (rätta mig någon om jag har fel). :) Sorry att jag totalmissat det. :)

Idag har tiden, mer eller mindre som vanligt, bara försvunnit. Imorse roade jag mig med att jaga småhingstar och mocka bajs, morgonstund har guld i mun säger alla gamla kloka människor, jag vetetusan om jag håller med, men nog är det ganska mysigt att gå ut i stallet tidigt på morgonen även om det är segt att kliva ur sängen när klockan ringer..
Efter frukosten började jag med att trimma Sammi lite, han var piggelin men kändes fin. Sedan hoppade jag Eljest lite, hoppade som en stjärna den lille rackaren :) Kommer kanske lite film så småningom så ska ni få se!
Sedan hade vi visning på en häst, tiden skenade iväg och in på lunch kom vi strax efter 15... Säger sig självt att den här dagen inte riktigt gick ihop, jag hjälpte Moa med Torezza och sedan skjutsade vi upp Querida och Galax som "pendlar" från grannstallet varje dag.
Har nu på kvällen hoppade en av inackorderingarna lite på en av Elins lektioner, roligt och nyttigt :)

Nu ska jag snart sova, laddar inför en ny dag imorrn! Avslutar med nga bilder :)


Eljest (f. 07 e. Escudo ue. Calypso)


Daisy (f. 05 e. Diamant de Semilly ue. Laptop)


Dockan (f. 03 e. Thunder vd Zuuthoeve ue. General I)



Beasley (f. 06 e. Quassimodo Z ue. Burggraf)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Inga dåliga stammar, kul material att hålla på med:)

2010-12-09 @ 10:42:56
URL: http://aspect.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Hur söt är inte beasley då?!?!?!?!

2010-12-09 @ 13:35:28
Postat av: Ingrid

Lite film på Eljest hade varit toppen :) är så himla långt att åka o titta ;D. Puss lite extra på honom!

2010-12-10 @ 19:52:51
URL: http://www.northernjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0