Kortis

Helt galet trött imorse, när det dessutom var myyyycket varmare under täcket än utanför så blev inte saken enklare.. Men ut kom jag, - 17 grader kändes ganska ljummet jämfört igår.. :) Men istället för att fortsätta åt det hållet så har temperaturen med rask takt sökt sig nedåt under dagen och ligger nu någonstans runt -25.... För kallt!
Har inte gjort mycket vettigt alls under dagen, det har kommit nga nya hästar och så bara. Ridningen gav vi upp, det kändes för en gångs skull inte ens roligt..
Nu sitter jag här med världens huvudvärk, har sovit en timme och får nog börja fundera på att lämna in för idag snart.
Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

Har du några bra mediciner mot huvudvärken? Tycker du har ont i huvudet så ofta =( Tänkte ifall det är migrän så kan det vara skönt att ha något som fungerar. Alvedon är inte direkt det bästa då! Jag har ju haft migrän sen jag var barn och jag tycker det är bland det värsta man kan få :/ Krya på dig!

2010-12-23 @ 10:33:28
URL: http://blog.skrotpilot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0