Fin måndag

Började med att försova mig en timme imorse, vaknade kl 8 mitt i en dröm där jag mockade småhingstarnas lösdrift... Man skulle bokstavligen kunna säga att jag jobba hemifrån första timmen ;)
Skulle dessutom ha väckt Elin kl 7, så det hela slutade med att vi båda var rätt rejält sena. Tur att Moa, Jonas och Sara i alla fall var i tid :)

Efter frukosten red jag på Conquest, idag har jag ridit själv i både skritt och trav, han är så himla snäll! Sedan hjälpte jag Moa med Torezza som också är hur duktig som helst. Därefter var det dax för lunch, och Moa o Elin åkte iväg med Babette som nu är såld.
Efter lunch började jag med att lina Sammi lite, för att sedan jogga Daisy och Dockan som nu ska sättas igång efter lite vila. Daisy var lugn som en filbunke, medan Dockan var precis tvärt om - Sjövild! ;) 
Därefter joggade jag Starlight lite lätt, och avslutade med att trimma Beasley en sväng. Galet fina hästen, han är också en sån häst som jag blir så glad av att rida! :) 

Nu ska jag snart sova, är supertrött trots min lilla sovmorgon imorse. 
Natti! 

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hur går det med Sputnick. Hur är era planer för honom inför bruksprovet?

2010-12-06 @ 22:25:20
URL: http://Www.torpet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0