Nyttig söndag

Känns som en bra dag! Vi har haft hjälp av Daisy i stallet, gick ut i stallet strax innan 8 imorse och har sedan hunnit med ganska så mycket :)
I förmiddags trimmade jag Querida och Galax. Båda två kändes riktigt fina, Querida börjar också hon gå ifrån "inridningsstadiet", har idag jobbat mycket övergångar och tempoväxlingar varierat på raka och böjda spår. Galax jobbar vidare på samma linje och är så himla häftig!! :)

Efter lunch började jag med att skritta W ett par varv på lägdan tillsammans med Daisy på Olivia. :) Sedan trimmade jag Telles (f. 00 e.Kalypso-Silvio) lite, jättehäftig häst om någon söker en riktig hoppkanon!
Avslutade idag med att hjälpa Elin med nga hästar, vi kom in vid 19.30 och har käkat lite nu. Sängen känns ganska lockande för tillfället.. Är redigt trött!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jag tycker inte om dig.



Din dröm min verklighet är ett skämt att säga. Vadå du kanske ligger med Peter Eriksson och Roffe B är det nåt att vara stolt över? Idioti. Du är en jävla medelmåtta som ungefär 100 miljoner andra ryttare här i världen.

2010-12-27 @ 11:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0