Träningstajm

Träningsdax för Arnold här på Loviseholm idag. I förmiddags klippte jag och Moa varsin häst för att sedan luncha hästar och oss själva i en hiskelig fart. Eftermiddan ägnades åt att fixa lite hästar åt Elin, fodra och utöver det försöka få någon ordning på mitt liv. Passade på att appropå ingenting blöda näsblod en stund, sprang runt som en yr höna med papper i hela näsan, tinade lösdriftsvattnet och svor över att temperaturen närmade sig -25 grader.
Piggnade sedan till lite lagom tills det var dax att fixa iordning Beasley för dagens träning. Galet fin häst, I love it! Sen ska jag bara lära mig rida också, men det kanske kommer även om jag oftare och oftare känner viss tvivel till det..

Nu är det hög tid att sova lite, kommer vara levande död imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0