Trött tjej

Inne efter ännu en grym men lång dag :) Idag tog vi lite sovmorgon, fixade sedan stallen och därefter tog vi långfrukost innan vi gick ut för att lunchfodra. Hann hjälpa Moa med Torezza också, som idag galopperade för första gången - Andra gången hon rider själv! Helt grymma!
Kl 15 hade vi sedan ett möte eftersom att det ska bildas en ridklubb här, var klara vid 16.30-tiden och då skyndade jag och Moa oss att em-fodra innan vi satte fart med lite ridning.
Jag hann med att rida Wepzan, Beasley och Sammi som alla gick bra. Wepzan kändes mer avspänd och rund i galoppen än tidigare, kalas! Snart dax att utöka igångridningen lite ytterligare :)
Beasley var piggelin idag, han är så satans fin så jag satt nog mest och såg lycklig ut. Den hästen har verkligen nåt speciellt som jag gillar! Kärlek på honom. Sammi var också piggelin idag, men känns väldigt fräsch o fin!

Nu ska jag snarast sova. Imorrn har vi dubbla visningar, Wepzan ska få massage och kanske borde man hinna rida lite också :) Ser alltså ut o bli en fullspäckad dag!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Linn

kan inte du skriva i detalj hur en vanlig dag med tider och allt brukar se ut? skulle va kul :)

2010-12-12 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0