Mycket men ändå lite

Blev inget inlägg igår, beror konstigt nog inte på min lathet utan på att jag inte lyckades logga in..! Att jag sedan hade en sjuhelsikes huvudvärk hela eftermiddan och en stund in på kvällen gjorde inte mina försök mer energiska direkt.
Hade annars en bra dag igår, fick inte jättemycket gjort men trimmade bl.a. både Galax och Querida som var grymma! Galax galopperade över bom på volt, i full balans och med jämna galoppsprång... Helt galet duktig! :) Han är så häftig, stor som ett hus (175 +) men ändå superelektrisk, extremt känslig och samtidigt otroligt snäll :)

Idag har jag och Daisy hållt ställningarna hemma i stallet medan Elin tog med sig Sara och åkte iväg på en liten tripp ToR till Skåne för att visa hästar för kunder. :) Har flutit på bra här hemma, massören var här under förmiddagen och masserade bl.a. W som kändes mycket bättre än förra gången, kalas!
På eftermiddagen red vi lite, jag joggade 43an, W och Beasley. 43an var himla lugn och beskedlig, W var desto vildare och fick mig att hänga löst mer än en gång.. ;) Hon är vild och lycklig helt enkelt. Beasley kändes som en rund miljon, rackarns fin!

Nu ska jag snart sova, lär vara den enda som är någorlunda pigg imorrn.. Skånegänget har nog några timmar kvar innan dom är hemma!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Är det HL:s gamla 43an? Är hon till salu eller varför står hon hos er? :)

2010-12-20 @ 10:36:56
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0