Sjunde februari

Jag lever.. Men det är knappt måste jag säga, är trött tröttare tröttast! Ännu en vecka är avklarad, hästarna på skolan har gått bra. Jag har denna vecka hoppat Xanadou (e. Cardento-Prince Mab) istället för Mojje, vilket fungerar väldigt bra. En riktigt mysig liten häst!
Labelle fungerar fortsatt väldigt bra, tråkigt att det bara är två veckor kvar med henne måste jag säga.
Mina hästar här hemma mår väl "som vanligt", dvs Wepzan är fortfarande ganska loj men verkar ändå snäppet mer vaken än innan antibiotikakuren.. Avvaktar nga dagar och ser vad som händer med henne.
Fuxen är inte heller hon helt 100, visserligen fräsch o fin, men lite svullen i sitt framben från o till. Ska nog lösa sig inom nga dagar det också som det känns.

I fredags var det fest här på G-lund, riktigt nice med utgång i Lund senare på kvällen! Hemma och i säng vid 05.30, fick sedan drygt 4 timmars sömn utspritt på hela dagen.. Trött lördagkväll i soffan innan jag tvärslocknade vid 22-tiden... Annars har helgen varit "ridfri", vilar min ljumske som mår sådär efter lite för mycket "fuxen-bus" för ett par veckor sedan. Blir inte direkt bättre av att man inte gör nåt annat än att rida på dagarna heller, men det ooordnar sig! =)

Lite bilder från veckan som gått..

Eve, Elin, Carro och jag försökte få loss Eves bil mitt i snöstormen en dag i veckan.. Gick väl sådär..!


Det känns som i Norrland..


Madde hade kläder efter väder ;)


Hoppträning med Fuxen för Astrid i torsdags!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0