andra januari

Nu börjas det. Idag har jag först haft en otroligt skön sovmorgon, och sedan har jag packat. Packat och packat lite till. Och lite till. Nu har jag faktiskt lite koll på grejjerna, känns otroligt skönt..
Har gjort årets första tabbe idag också, mindre begåvat..! Extra kul när det är 363 dagar kvar på året, jag menar.. Hur många tabbar till kommer jag inte hinna med när det börjar såhär bra?

Wepzan har redan idag åkt till Skåne, lilla prinsessan! :') Men jag och Fuxen kommer ner imorrn, så då behöver hon inte känna sig så ensam längre. Tur att världens bästa Elin har lovat att ta emot henne när hon kommer, taaaaack än en gång gumman! <3
Blir både supertråkigt och skönt att komma "hem" igen, kommer sakna alla här i Värnamo nåt enormt, men har ju saknat alla där nere också.. Kan man bo varannan vecka på varje ställe?! Eller var tredje vore bra, för då kunde jag få bo hemma i Sundsvall regelbundet också. =)

Nu ska jag ut och lösgaloppera fuxen samt packa lite till såatt det mesta är klart. Avfärd imorrn!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0