första januari 2010

Känns verkligen helt superkonstigt att skriva 2010. Nytt år, nya möjligheter. Nya problem ska lösas, nya utmaningar ska antas. Gamla misstag ska glömmas bort, nya misstag ska göras.. Precis så är ju faktiskt livet!
Men jag säger som Teddan, positivt! För det känns som att kommande år kan komma att bli precis hur bra som helst, alla förutsättningar finns i alla fall! =)

Sista veckan på året har mestadels varit alldeles strålande. Lite mindre strålande när jag mådde lite sisådär ett par dagar men man ska inte klaga..! Mallan har varit här ett par omgångar och hållit mig sällskap, tack för det! =D Verkligen superkul att träffas, det gör vi alldeles för sällan.
Igår knäppte hon en hel del fina bilder på pållarna, nu fattas det bara en borttappat kabel för att jag ska kunna få ta del av dom.. =)
Hästarna har gått bra. Fuxen har fått jobba alldeles för lite vilket innebär en alldeles för laddad fux... Men nu ska det bli ändring på det, och hur cool som helst är hon i alla fall =D Wepzan känns rätt fin hon med, lite mindre trimning och lite mer bus och träning ute kommer göra susen på en just nu f ö r lydig och vältrimmad W.

Imorrn är det då dax att börja packa... Känns verkligen vemodigt att lämna Värnamo, men ska såklart bli fruktansvärt roligt att träffa alla underbaringar nere i Skåne igen. =) <3 På söndag bär det av söderut!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: malin

det är jag som ska tacka för att jag får komma:P nej men nu blev det sådär fjäskigt igen "du är bäst!" "nej du är bäst", hahaha.

Men snart ses vi igen, GBG here we come!

2010-01-02 @ 18:23:29
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0