fjortonde juli

Äntligen lite mer human temperatur ute! Idag har man i alla fall kunnat gå utanför dörren utan att få solsting, känns som ett steg i rätt riktning! =)
I förmiddags red jag två av 3-årshingstarna som båda skötte sig jättebra, det är så roligt att komma tillbaka nästan 3 månader senare och se hur mycket alla hästarna har utvecklats sedan jag åkte! Dom är verkligen jättefina alla "småhingstar", och otroligt trevliga och roliga att jobba med! =)
Efter lunch trimmade jag först en av de äldre hästarna och sen red jag en 3-årshingst till, även han skötte sig super!

Nu på kvällen har jag skrittat ut Fuxen tillsammans med Karin och en av hennes kompisar som fick låna Wepzan, tack o lov var det lite mindre äckliga insekter ute än vad det har varit det senaste, men ändå var hästarna rejält irriterade.. Ännu en gång är jag otroligt glad över att det finns isolerat ridhus här som både är svalt och insektsfritt! =)

Imorgon ska Wepzan få hoppa lite igen, hon har inte hoppat nånting sedan tävlingarna på SRK för snart en månad sedan, så det blir garanterat uppskattat!! =)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Blir lite nyfiken, hur mycket kräver ni av era 3åringar o hur ofta rids de? =)

2010-07-15 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0