tjugofemte juli

Har totalt glömt bloggen sista dagarna, det har varit en hel del att göra på dagarna och på kvällarna har jag helt enkelt varit för trött! ;)
Alla hästar har skött sig utmärkt i alla fall. 3-årshingstarna hoppade lite igår igen och var superduktiga alla fyra! :)
Mina hästar känns också fina, Wepzan känns bättre o bättre efter vilan och Fuxen börjar komma ihop sig mer och mer. Hon har helt klart höjt sig ett snäpp i markarbetet den sista veckan. :)

Idag har jag haft Daisy, Alicia och Julia till hjälp i stallet när Elin har varit i Stockholm sedan igår eftermiddag och Hannah och Karin är som sagt hemma i Hudik. Allt har rullat på fint trots att regnet har vräkt ner mer eller mindre hela dagen. Hästarna har gått bra och jag har gått omkring och snorat mest hela dagen, har nämligen dragit på mig en fin förkylning lagom såhär fyra dagar innan tävlingarna i Hammarö sätter igång.. ;)

Nu ska jag snart gå och sova, blir en tidig kväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0