tjugosjätte juli

Idag har varit en sån dag när planeringen höll i ungefär fem minuter.. ;) Elin skulle trimma några hästar direkt efter frukost, men hann bara rida en häst innan hon fick besök - Och där försvann den planeringen. Jag hann iaf rida två hästar innan det var dax för lunch :)
Efter lunch satte Elin full fart med att rida lite! Hon hann hoppa tre stycken 4-åringar som ska med till Hammarö i helgen och trimma ett par hästar efter det innan hon höll träningar, effektiv tjej de där! :)
När vi hade fodrat o plockat in alla hästar så fick jag sällskap med Daisy en sväng ut med Fuxen och hennes ponny Olivia. Var länge sen jag red ut nu eftersom att Daisy snor Wepzan av mig så fort hon får chansen, och Fuxen har inte varit ute på länge.. Så länge man inte gör det så ofta så är det himla mysigt att rida lite
"kravlöst"! :)

Daisy och Wepzan i vintras :)

Nu ska jag sova lite, det vankas lite sovmorgon imorrn och sen en ganska lugn dag för min del tror jag, så jag ska försöka bota bort lite förkylning :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0