tjugofemte juni

Midsommarafton. Kunde varit en helvild dag, men har för mig varit hur lugn som helst! =) Sov till halv 12 imorse, slappade sen ett par timmar innan jag åkte till stallet och red Ph samt mockade o så åt dom andra två. Sen hem och sov lite igen innan det blev mat. Sen direkt tillbaka till stallet och red Fuxen. Har testat ett nytt bett på henne, ett fullcheck med äppelsmak. Idag red vi bara ut en lugn sväng med skritt och lite trav, men det känns än så länge som att det fungerar långt över förväntan.. Hoppas det fortsätter så när jag testar henne lite mer på det!

Kom inte hem föränn framåt 22-tiden, nu har jag fått lite efterätt och ska kika runt lite här på dumburken innan det är dax att sova igen. Känns verkligen i hela kroppen att jag inte är sådär jättepigg för tillfället, tycker inte jag gör annat än att sova och rida/jobba, äter gör jag ibland också men hungrig har jag nog inte varit på en vecka iaf.. Bra där!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0