tjugosjunde juni

Midsommarhelgen är så slut som den kan bli. Om mindre än en timme går vi över på ny jobbvecka, kanske inte sådär väldigt inspirerande denna vecka - Men nästa vecka kommer jobb kännas betydligt mer inspirerande! =)
Idag har jag först hjälpt Phs ägare när de red henne lite, fixade klart allt i andra stallet och sen tog jag mig friheten att lägga mig platt fall för att, kanske, få lite färg (röd eller brun var den stora frågan...). Äntligen en dag när vinden inte var för kall och solen var framme - Samtidigt! Underbart med andra ord! =)

Nu på kvällen har jag hoppat Fuxfaran lite. En minst sagt vild fux skulle jag vilja säga. Hon verkar ha fått omslag på sina vilda konster och visade upp både det ena och det andra medans jag försökte styra mellan hinderstöden på enorma höjder av kanske 70 cm... Men huvudsaken är väl att man tycker det är roligt.. Ingen tvekan om vad fuxen tycker iaf! ;)
Tror ingen av oss lärde oss så mycket av passet idag faktiskt, jag tränade min min balans och fuxen hade lekstuga ;) Dock så fungerar bettet fortsatt bra, lovande! Förhoppningsvis så innebär också vild fux hemma och på träning = Bra fux på tävling. Hoppas det stämmer även i fortsättningen!

Imorrn laddar jag för jobb och nån häst o rida. Fint de!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0