Åter till verkligheten!

Efter en ovanligt lugn helg så har vi idag haft en relativt normal dag! :) Jag och Elin var dock helt ensamma imorse i stallet, höll dessutom inte på att få upp ytterdörren som frusit fast (!) och blev därmed lite sena ut. Ganska snabba när vi väl var igång. 40 hästar fodrade, 20 boxar mockade, 3 stall sopade och 16 hästar utsläppta innan kl 10, får räknas som helt ok..!
- 15 grader har det varit idag, nu är det vinter på riktigt.. Jag undrar mest var den här vintern ska sluta?!
När vi kom ut efter frukost så trimmade jag lite på 4-åriga Beasley, grymt fin häst - Me like! Sedan var det dax för lunch och nu på eftermiddan/kvällen har jag först hjälpt Moa med 2,5-åriga Torezza som idag har skrittat så snällt under ryttare, imorrn är det definitivt dax och ta det hela ett steg längre. Sedan linade jag Eljest och joggade W, som idag var mycket lugnare än igår men känns såååå fin!
Vi var klara vid 21-tiden, nu är vi på G igen!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0