En trött tjej efter en hel dags lek i snön

Det är snöstorm i Örebro! Har snöat precis hela dagen, och än verkar det inte sluta på ett tag! Ganska så mysigt om jag får säga det själv, lite drygt när det blåser storm samtidigt bara, men det är smällar man får ta :)
I förmiddags ägnade vi oss åt att fixa lite i ridhuset, jag var bl.a. extremt oviktig och lekte med Moa och fyrhjulingen... Seriösa klubben helt klart! ;)

Lätt snyggaste bilden någonsin!


Sikken snygging!!

Förutom att tönta mig så har jag gjort lite nytta idag också (tro det eller ej!). Trimmat alla småhingstar som även idag var riktigt fina. :) Har också hunnit hoppa lite med Greta, också hon var superduktig!
Nu ska jag sova, dags att ladda inför morgondagen! Fortsätter det snöa som det gjorde när jag gick in för ikväll så har vi säkerligen tre decimeter imorrn, tjohoooo!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0