Fin söndag!

Har haft en fin dag. :) Sov till 8 imorse, mockade o fixade i stallet fram till 10 och sen käkade vi som vanligt lite frukost. Sen åkte Elin iväg på tävling i Heby som "catch-rider", medan jag och Daisy gick ut i stallet igen :) Vi började med att fixa i det "lilla stallet" som ligger ca 1km från gården där vi har två hästar. Tog med oss dom ner hit, och sedan lunchade vi alla hästar här innan vi själva gick in för lite lunch.
Kom ut igen strax innan 14, började med att lina 2,5-åringen Torezza som var piggelin men skötte sig bra som vanligt. Sedan promenerade jag och Daisy tillbaka med hästarna till "lilla stallet", och därefter plockade jag in alla hästar, fodrade alla hästar + lösdrifterna och fixade klart lite annat innan jag tog in Querida och friserade henne lite. Avslutade dagen med att ta ut henne i ridhuset och lina henne, jätteduktig!

Nu ska jag snart gå ut och fodra, sen blir det duschen och TV resten av kvällen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0