Fredagsmys!

Sitter i soffan med fina flickor och har äkta fredagsmys :) Vi har laddat upp med sallad, godis och lite fina drycker :) Till det lite Idol, och kvällen är räddad!
Idag har vi kört på för fullt, jag och Moa har haft hjälp av vår nya praktikant Sabina som kom igår - Kul!
I förmiddags började jag med att skritta W lite i ridhuset. Det är fortfarande inte underlag för att rida ute utan broddar... Hon var betydligt lugnare idag, ganska så skönt...!
Sedan trimmade jag lite på Galax, han var grym idag! Åhh vad jag älskar den hästen! :)

Kärlek!

När den enda stora var klar så gick jag över till den andra "lillen". Idag har vi ridit på Conquest igen, han är så galet snäll! :) Sedan joggade jag lite på Kungen, sååå fin!
Efter lunch har jag hoppat småhingstarna lite på volt, dom var duktiga alla fyra :) Eljest var stjärnan bland dom idag, helt grym! :)

Nu ska jag mysa vidare, blir kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0