Frukostblogg!

Bjuder på en väldigt ovanlig grej från min sida idag, frukostblogg! Jag och Elin är fortfarande sjuka och hostar mer än vad jag trodde var möjligt, så idag har vi tagit halvledigt och fixar inte mer än det nödvändiga i stallet. Känns som att det är på tiden att bli lite friskare......
Igår var en sån dag när det kändes som att jag inte gjorde någonting vettigt över huvudtaget, men ändå hade fullt upp hela dagen, konstigt när det blir så... Och tur att det inte händer så ofta :) Hingstarna fick iaf massage på förmiddagen, jag fixade i småhingstarnas lösdrift och Maja klippte en häst. Efter em-fodringen gav vi upp, och kvällen tillbringades framför TVn där jag kände mig mer död än levande medan jag kikade på Idol. Olle var verkligen helt grymt bra igår!

Nu ska jag slappa vidare lite, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0