Hoppande småhästar och nu Borensberg

Har varit en stundtals smått kaotisk dag. Trots detta så har vi i slutändan hunnit med allt, och jag har nu hamnat i Borensberg där jag ska tillbringa helgen för att tävla Larven som jag ridit åt en av mina bästaste vänner ett tag :) Ska bli supermysigt, blir dessutom lite semester för min del, kommer med andra ord att vara i det närmaste hyperaktiv på måndag när jag äntligen får göra lite nytta igen! ;)

I förmiddags red jag först ut en sväng på Larven tillsammans med hela gänget som samlats i stallet idag, mys! Elin har varit iväg på andra uppdrag under dagen, men jag och Moa hade hjälp av Daisy och hennes kompis Amanda som har höstlov, guld värt!
Sedan hoppade jag lite på Galax, han var lika grym idag - Jag är så imponerad över hur bra koll han har på sin stora kropp!

Fina, fina Galax. Jag är kär!

Efter lunchen har det varit småhingstarnas tur. Dom har precis som i onsdags hoppat på volt med galoppbom före och efter. Alla fyra var riktigt duktiga och jobbade på kalasfint! Det är så himla häftigt att dom är så ridbara och fina redan, jag glömmer hela tiden att dom fortfarande bara är 3 år!

Jag får förresten tacka Elin för reklamandet av min blogg, häromdagen hade jag över 200 unika besökare, helt otroligt vad min lilla blogg börjar bli stor :) Jätteroligt, man blir helt klart mer inspirerad att fortsätta skriva när ni är så många som följer mitt underbara liv på Loviseholm via bloggen! Jag har varit duktig och tagit lite fler bilder idag, men eftersom att mitt internet krånglar och vägrar ladda upp fler nu, så får ni nöja er med en svettig bild på Sture som avslutning :) Fler kommer väl imorrn eller så!

En svettig men nöjd Starlight!

Nu ska jag sova, är helt galet trött och har hört talas om sovmorgon imorrn!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0