Leker med livet

Har haft en fin söndag! :) Vi har haft det slappt även idag, i förmiddags verkades alla 1-årshingstar + Måns :) Efter lunch passade vi på att löshoppa 1-årshingstarna när dom ändå var inplockade från lösdriften. Riktigt duktiga allihopa, nog finns det en o annan stjärna bland dom alltid! Jag höll på att tabba mig ganska rejält när jag skulle driva på en av dom, som istället för att springa framåt blev rädd för ngt, kastade sig runt och fick in en bra spark som tack o lov bara nuddade ena kinden när jag på ren reflex hann kasta mig bakåt... Får erkänna att jag hade en gnutta tur, men det ska man väl ha har jag hört?! Ingen fara med mig alltså, men man får sig verkligen en tankeställare på hur viktigt det är att tänka efter lite extra :)

Lilla Måns (ehh, ja.. han behöver ett nytt smeknamn!) har varit grym idag. Ganska så snäll med hovis och promenerat själv med mig ett par varv i ridhuset över löshoppningsbommarna. Nu är det bara att vänta på att han ska bli stor, stark och vild ;)

Lilla pärlan :) (e. Monte Bellini-Escudo I)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

kalla han för MÅSSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hejmäre

2010-11-14 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0