Mysfredag!

Massa mys här på Loviseholm för tillfället, gäller att passa på när vi inte har alltför mycket viktiga datum inplanerade i det närmaste :)
Idag har vi haft massören på besök, småhingstarna har fått sig en omgång igen och det var omtyckt :) Innan dess hann jag trimma dom en sväng, dom var kalasduktiga :)

Hela eftermiddan gick åt massören och sen skrittade jag W en stund. Samtidigt så red Elin på Sabinas lilla hingst (yes Jane, det är den som Tusse fött upp - Superläcker!!). Slutade med lite höjdhoppning såhär på veckoslutet, och den lilla skiten hoppade 160 utan att ens ta i.. Me like!


Haha, galet!

Nu sitter vi och väntar på omröstningen i Idol. Har suttit här och fått gåshud av både Olle och kanske framförallt Jay, herrejösses vilken röst den mannen bär på! Helt galet.
Tjoho, nu måste jag koncenterara mig på dagens omröstning!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: linn

Söt! :) Hur gammal är den?

På de bilderna du lagt upp ser han ut som typ 3, hehe man antar att han är äldre?

2010-11-20 @ 17:32:10
Postat av: Jane

Fin hest!

2010-11-24 @ 23:27:35
URL: http://www.janemartensson.wordpress.com
Postat av: linn

Hur gammal är den?

2010-11-30 @ 09:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0