Ny måndag

Ny dag, ny vecka - Igen! Jag, Moa, Sara och Jonas har huserat ensamma i stallet eftersom att Elin passar på att ha värsta tandvärken och knappt är levande för tillfället.. Inte avis nånstans kan jag lova!
I förmiddags fick småhingstarna massage igen, vi var sega i stallet och jag hann bara med Conquest och Sammi innan lunch.
Efter lunch började jag med att jogga Starlight lite, för att sedan trimma lite på Eljest som var laddad men fin! :) Därefter hjälpte Moa mig med Querida, idag har jag ridit i skritt och trav med ledare, superduktig är hon!
Avslutade med att jogga lite på Galax, som också han var duktig :)

Kort inlägg idag, jag håller på att hosta sönder och snart ska jag sova lite! Avslutar med en liten bild på Måns från idag!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0